Ahad, 19 Februari 2012

Tak tahu lah!!


Assalammualaikum..
Aku  akan sentiasa menjaga "PERSAHABATAN" kita nie..semoga segala rintangan atau dugaan kita dapat tempuhi dengan sama-sama.

Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh



Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku



Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku



Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu



Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku




Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku



Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku



Sahabatku.



Semoga cita-cita kita akan menjadi kenyataan.dan sampai mati aku akan sentiasa mengigati mu..
--->Jika aku diberi pilihan untuk memilih "SAHABAT" atau "CINTA" mungkin aku tidak tahu memilih yg mana bagus,kerana bagi aku adalah kedua-duanya adalah penting..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan