Selasa, 3 Julai 2012

Im sorry,im very nervous!!! MUET..


Pernah tak korang merasa berdebar atau darah gemuruh ketika ingin tampil di khalayak atau menghadiri exem MUET,hehehe. atau ingin menempuh sesuatu seperti ingin berucap, bertanyakan soalan dalam sesuatu majlis dan sebagainya dalam Bahasa English ?
Jika ada, itu adalah simptom kelemahan di bahagian tekanan darah, jantung dan medulla ablongata.perh hebat aku.

Debaran berlaku apabila seseorang itu tampil dengan hanya membawa fizikal dan mental sahaja. Tanpa membawa sekali spitirual dan emosi, seseorang akan menjadi berdebar, tidak menguasai keadaan malah dikuasai oleh khalayak.

Apa yang aku jawab untuk MUET td sangat2 lah berdebar dan takut..yang penting aku tidak faham ape yang aq cakapkan tadi.ahaha. i sorry im very nervous..fullstop.hahaha..lawak gler..sey.. klo korang ada time 2 mesti korang pm turut ketawa..hehehe.. dah lah aq tak dapat jawab smua soalan 2..yg bdk2 nie plk aju kan soalan kt aq..haha.. im sory i don't no...so bg aq SPEAKING Is Fail..
Yeah!!!!! SPEAKING suda!!!

sekarang aku nak tumpukan pada READING,WRITING, and Lestening...yg ini i confident cikit..hahah..pe2 pn GOOD LUCK!! pada korang yang akan ambil MUET nanti..hehe. 






Tiada ulasan:

Catat Ulasan