Rabu, 25 Januari 2012

Aku Pinangmu dengan Bismillah.


Assalamualaikum,erm,,tahun ini umur aku akan genap 20 tahun,,terget kawin umur 26-28 ini bermakna tinggal lagi enam lapan tahun lah.hahah.gatai ngat aku ni..asyik tngak kawan2 jah yang naik pelamin,aku bila lagi??
Nak kata takde "gf" nampak cam menipu sangat..entahlah aku pun x tahu dengan perasaan aku nie..


Tuhan memberikanku cinta adalah untuk aku persembahkan hanyalah padamu,Dia juga anugerahkanku kasih,Hanya untuk berkasih berbagi denganmu.Atas restu Allah aku ingin milikimu,aku berharap kau menjadi yang terakhir untukku,aku memohon restu Allah untuk mencintai dirimu dan akan aku pinang mu dengan Bismillah,Sunyi terasa bila aku hidup tanpamu,Hidupku terasa mati jika aku tidak dapat bersamamu,Hanya dirimu satu yang aku inginkan dan aku bersumpah sampai mati hanyalah dirimu.
YaAllah,aku berjanji akan menjaga batas-batas pergaulan antara lelaki dan juga wanita.dan aku berharap Kau lindungilah diri aku daripada hasutan "iblis" dan "syaitan" yang direjam.
'Lelaki yang pintar sentiasa risau dirinya akan membawa fitnah kepada wanita.Lelaki yang pintar tidak akan sekali-kali gentar apabila seorang wanita bertindak tegas terhadapnya kerana dia sedar itulah wanita sejati yang mempunyai harga diri & takut kepada Ilahi..'

Apapun nak wish bfday adik aku.semoga panjang umur n dimurahkan razki.jangan lpe bljr pandai2..taun depan nak SPM dh.. 
"Aku pinang kau dengan Bismillah"


Tiada ulasan:

Catat Ulasan