Selasa, 25 Oktober 2011

AKU & MASA!!!


Assalamulaikum dan Salam Sejahtera!!!

Ermm,tak tahulah apa yang akan terjadi pada masa akan datang kalau diri sendiri pun tak boleh berubah sekarang nie,ermm,macam mana erk,aku sentiasa berdoa kepada Allah supaya aku di beri petunjuk dan perubahan dalam diri ini,tapi setiap kali aku membuat perubahan pada diri ini,ada sahaja mulut2 longkang,adoh!! Sekarang aku sudah melangkah kealam dewasa segala keputusan harus aku lakukan sendiri tanpa meminta bantuan orang disekeliling aku..

 masa tidak tunggu kita!!!

Dibawah sinaran rembulan malam yang dingin,aku duduk dan termenung sendirian…mengira bintang-bintang dilangit dan mendengar lagu hindustan..hehehe..(tak terkira pun banyak sangat lh bintang tu)..:) aku terfikir, dimanakah layaknya aku,adakah di padang kemarahan,kesabaran dan keimanan.?? Yang akhirnya membuatkan aku tersisih dari tepian… yang mana tanpa memikulnya pun boleh membuatkan aku rebah..tak rela aku terus macam ni,aku melalui liku masa hidup yang setia menyepi, menyesakkan dadaku setiap kali terjaga dari tidur.melenyapkan mimpiku apabila aku tertidur(rugi tak dapat mimpi) hehehe..

 1 bintang,2 bintang,3 bintang dan seterusnya!!!

Setiap kali aku melihat dunia,aku masih disini bersama masa hidup yang sepi,hari-hari tetap silih berganti tidak menunggu aku ,sedangkan aku masih terseksa disini…ku menulis di blog aku sendiri,agar mereka dapat merasai dan memahami keresahan dijiwa ini… hasilnya,caci dan hina yang kuterima ,yup, mereka tidak faham akan hati dan perasaan aku, kerana aku sendirian bersama waktu….hehehe.sekian dari hatiku milik mu..hahahha..
hanya Allah sahaja yang tahu segala isi hati ku!!!

Kalau nak komen2 pon boleh,,type n komen lh kt bwh 2..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan