Rabu, 28 Disember 2011

Betol ke nie??? cam x caya jew.

Assalammualikum..
Apa-apa pan jawab lah "Salam" dulu sebagai seorang 'Islam'.
Alhamdulilah...terima kasih kerana jawab 'Salam'.

Tik tok,tik tok masa berlalu tanpa menunggu aku,,urmmm.. lagi 3 hari lagi tahun baru, umur aku akan masuk yg ke 20 tahun..woww.. seriously aku tak sangka sangat-sangat umur aku sampai tahap macam nie..Terima Kasih Ya Allah,kerana bagi aku kesempatan untuk hidup sampai tahap mcam ni sekali..untuk Ayah & Ibuku juga terima kasih kerana menjaga aku selama ini..

Dunia yang akan aku tempuh!!!

tik tok, tik tok tibalah masa untuk aku menempuh segala ujian yang diberi sepanjang hidup aku nie nanti..

## Kata-kata hikmah untuk Blog ini ##

*Seindah-indah perhiasan adalah perempuan yang solehah*
*Seindah-indah ukiran adalah senyuman yang manis*
*Seindah-indah bisikan adalah ilham dari Allah*
*Seindah-indah percakapan adalah Zikrullah*
*Seindah-indah perbuatan adalah Solat*







Tiada ulasan:

Catat Ulasan