Khamis, 17 November 2011

Kena berUSAHA...

Assalamualaikum..


This week started has already semesta 4 2nd year aku dalam bidang Sains Perikanan..now dalam kepala otak aku still lagi kosong,,tengah loadingggg..haha.baru lepas holiday katakan..but,,aq bersyukur sangat-sangat dapat teruskan juga perjuangan ini,walaupun dalam hati ini tidak dapat menerima beberapa kenyataan yang sedang aku alami..:'(
aku akan sentiasa buat yang terbaik dari sebelumnya..InsaAllah..mungkin itu janji aku,untuk sem ini dan seterusnya.

Apa yang harus aku lakukan adalah kena wat D.U.I.T..:

Doa.=>sentiasa tidak putus-putus. 
Usaha=> sentiasa berusaha,walau apa pun terjadi.
Ikhtiar => sentiasa mencari jalan penyelesaian.
Tawakal => semua dah lakukan,just tawakal kepada Allah.kerana segala kuasa ada di tanganNya.


InsaAllah ... if we already do best, we will certainly succeed ..

Aku nak sangat-sangat pakaii pakaian Konvokeysen and ambil scroll diploma aku..seriously aku cakap jelous sangat-sangat tengok picture abang n kakak aku konvo and diletakkan di sudut rumah aku..

p/s# Kena percaya pada diri sendiri,sape lagi nak percaya pada diri kita.and sure we can do it!!!








Tiada ulasan:

Catat Ulasan